כושר - התעמלות נשים במודיעין

על מה אנחנו עובדות בשיעורי נשים במודיעין?

חיזוק שרירים-בטן, גב, ישבן, ירכיים, זרועות, בית חזה.

הגמשת שרירים והגדלת טווח התנועה.

הצרת היקפים לחיטוב הגוף.

פיתוח סיבולת לב ריאה ושרפת שומנים.

חיזוק רצפת אגן ופיתוח מודעות לשימוש נכון בשרירים הטבעתיים.

פיתוח מודעות ליציבת הגוף וחיזוק שרירי היציבה.

פיתוח קורדינציה.

העלאת מסת העצם.

מערכת שיעורי התעמלות במודיעין בסטודיו פתוחה להגעה חופשית.

 

זומבה

שיעור הזומבה הוא שיעור אירובי דאנס בקצב דרום אמריקאי. בשיעורים נלמדים צעדי ריקוד לטיניים ובינלאומיים כמו: סלסה, צ'ה צ'ה, ריקודי בטן, היפ הופ, סמבה וכו'.

השיעור מתאים גם למי שאינה שולטת בצעדי ריקוד, שכן הוא בנוי כך שאינו מצריך קואורדינציה מפותחת מאוד, וניתן להשתלב בו בקלות. השיעור אנרגטי, שורף קלוריות ושומנים, ומהנה מאוד.

 

שיעורי עיצוב וחיטוב

השיעור מתחיל בחימום קל הממריץ את הדם,מפתח את הקורדנציה הוא מכין את הגוף לעבודה אנאירובית שבאמצעותה אנו מחזקים את כל קבוצות השרירים בגוף, תוך שמירה על יציבה, שרירי ריצפת אגן ונשימה נכונה.

החיזוק והעלאת מסת השרירים מביא לעיצובם ולהצרת היקפי הגוף.

 

פילאטיס

שיעורי הפילאטיס מחזקים את כל שרירי הגוף תוך מתן תשומת לב ומיקוד בתנועה מתוך מרכז הגוף מתפתחת המודעות לשרירי רצפת האגן והיציבה ולשימוש בהם במהלך התרגילים.

בשיעור מושם דגש רב על חיזוק שרירי הגב והבטן.

 

פלדנקרייז 

שיעורי הפלדנקרייז מתאימים לכל גיל. אלה שיעורי תנועה עדינים, בהם לומדים דרכים חלופיות להרגלי העשייה המושרשים בגוף.

השיעורים עוזרים בהקלה על כאבים שונים בגוף ובמניעתם, על ידי סיגול דרכי התנועה החלופיות.

שיעור "ירוק"

שיעור המשלב את חוכמת הפלדנקרייז להגמשת הגוף ועבודה משמעותית על שרירי יציבה.

053-9385267

 מחול • תנועה • כושר